Sunday 29 January 2012

Min fem Favorit Svenska Eurovision sånger

Hej!
Jag sa jag skulle ville skriv i Svenska, nu hår ar min fem favorit sången från Sverige. :D

Jag gillar intesången, eller det har skulle tio sånger.

Fem: ABBA, Waterloo: 1974
okej, vi vilja start med DET DAR sang. jag gillade Italiens sangen i sekund. Om ABBAs sånger var inte hela tiden spelat, jag kunna har gillade det. Eller, om jag var fodd i 1960.

Men de där byxorna  O_O

Fyra: Tommy Korberg, Judy Min Van, 1969
Ni kan marka jag gillar inte manga contemporary sanger fran Sverige. Forlat. Sveriges poster inte aldras val.



Tre: Monica Zetterlund, En Gang i Stockholm, 1963
Mer 1960s. Jag hade inte hört det tills nyligen. Det har bra i imorse.

Jag ar alltid  förvånad över att hitta dessa videor! Jag alskar interneten!

Tva: Ingar Vixell, Annostade Vals: 1965
Han sjong sangen i Engelska pa Eurovision, och då sprak regeln vara presente efter tills 1973. Men ni ar inte låså det har. :( Ni ar Trakig!



Ett: The Ark, The Worrying Kind: 2007
Min favorit moderna! Glam! Det har vad jag menar nar jag sa om ABBA hade modern, jag skulle hade gillade dem.




*there may have been a little google translate involved here.

No comments:

Post a Comment